LOGOWANIE
nie masz konta? Zarejestruj się
WYSZUKIWARKA
Regulamin -

Zanim dokonasz zakupu zapoznaj się z zasadami zakupów w naszym sklepie!

 

 

REGULAMIN ZAKUPÓW OBOWIĄZUJĄCY DO 24.12.2014r.

 

REGULAMIN ZAKUPÓW OBOWIĄZUJĄCY OD 25.12.2014r.

 

Sklep internetowy, działający pod adresem www.mybike.pl, prowadzony jest przez Snow&Surf Sp z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XX Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000158610 nr NIP 521 22 06 507, nr Regon 012440126, z siedzibą w Warszawie przy Al. Niepodległości 119 oraz numerem kontaktowym (+48 22) 844 99 99

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski, nie sprzedaje towarów zagranice.
 


2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Oferta przedstawiona przez sklep www.mybike.pl na stronach internetowych nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

 

3. Wszystkie produkty oferowane przez sklep są fabrycznie nowe, pozbawione wad prawnych i fizycznych.

 

4. Zamówienia przyjmowane są prze stronę www.mybike.pll, w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (+48 22) 844 99 99 lub e-mailem info@mybike.pl

 

5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu telefonicznym lub e-mailem przez sklep www.mybike.pl zgodności zamówienia oraz dokonaniu formalności ( formalny zakup następuje po dokonaniu zapłaty za zamówiony towar).

 

6. Do każdego zamówienia wystawiana jest paragon imienny lub faktura.  Dowód zakupu wystawiany jest w chwili, gdy wszystkie zamówione towary przez klienta są kompletne i gotowe do wysyłki lub odbioru w sklepie stacjonarnym.

 

7. Zamówienie ważne jest 7 dni od momentu potwierdzenia przez sklep dostępności towaru.

 

8. Kontrahent może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu sprzedaży. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie (+48 22) 844 99 99 lub e-mailem pod adresem info@mybike.pl, nie może anulować zamówienia, które już zostało zrealizowane.

 

9. Wszystkie ceny podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze nie jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

 

10. Sklep internetowy umożliwia następujące sposoby płatności
a) Płatność: przelew
b) Płatność: za pomocą płatności internetowych dotpay.pl
c) Płatność: kartą lub gotówką w sklepie stacjonarnym

 

11. Sprzedaż rowerów marki Trek możliwoa jest tylko z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym.

 

12. Sklep internetowy www.mybike.pl nie prowadzi wysyłki towarów "za pobraniem".

 

13. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki uzależniony jest od rodzaju zamawianego towaru.

 

14. Koszt przesyłki podawany jest podczas składania zamówienia.
a) Koszt wysyłki kurierem to 20zł
b) Odbiór osobisty w sklepie to 0zł
c) Inny w przypadku akcji promocyjnych


15. Przesyłki realizowane są przez firmę DPD lub UPS. Z usług Poczty Polskiej korzystamy okazjonalnie zazwyczaj na prośbę klienta. Sklep nie wysyła towaru metodą „za pobraniem”.

 

16. W przypadku uszkodzeń paczki zalecane jest spisanie protokołu szkody, który ułatwi dochodzenie ewentualnych roszczeń.

 

17. Zamówienie jest realizowane przez sklep w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto bankowe sklepu.

 

18. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego.  Przewidywany czas dostawy to 2-7 dni robocze.

 

19. W przypadku braku zamówionego towaru w sklepie, klient jest informowany o zaistniałym fakcie telefonicznie lub e-mailem. Każdą z takich sytuacji sklep stara się rozwiązać możliwie najkorzystniej dla kupującego.

 

20. Wydanie towaru.

Chwilą wydania towaru jest moment wystawienia przez sklep dokumentu sprzedaży.

 

21. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym www.mybike.pl są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

 

22. Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin odstąpienia od umowy  zakupionego towaru należy  wysłać drogą elektroniczną  lub listowną oświadczenie odstąpienia od umowy, przed upływem 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Zrezygnowanie z zakupionego towaru jest możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą oraz wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru oraz usługi transportowej widniejącej na dowodzie zakupu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Sklep dokona zwrotu płatności po otrzymaniu towaru wraz z dokumentem zakupu, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.

Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Zwrot Produktu możliwy jest również osobiście.  Adres zwrotu towaru:

Snow&Surf Sp.zo.o. Al. Niepodległości 119 02-585 Warszawa

 

Sklep nie przyjmuje zwrotu ani wymiany towaru "za pobraniem"


23. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go jak najszybciej do sklepu wraz z opisem usterki. Reklamacje są realizowane w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania towaru.
Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłane będą  do klienta na koszt sklepu.
Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu (paragon, faktura).
W przypadku zwrotu gotówki sklep poprosi o oryginał dokumentu zakupu towaru. Zwrot dokonywany jest na wskazane przez klienta konto bankowe.

Adres składania reklamacji to Al. Niepodległości 119, 02-585 Warszawa. Pomocne będzie wcześniejsze poinformowanie sklepu o zaistniałej sytuacji e-mailem na adres info@smybike.pl

 

24. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, wszelkie zmiany regulaminu wchodzą w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane są na dotychczasowych zasadach.

 

25. Spory wynikłe na tle stosowania niniejszego regulaminu będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe wg przepisów Ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeks Postępowania Cywilnego.

 

25. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy regulamin.

 

Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy
Wzór formularza odstąpienia od umowy

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Zamknij

Blog

RELACJE Z ZAWODÓW

 

WYDAŻENIA ROWEROWE

 

NOWINKI SPRZĘTOWE

 

 

Przeczytaj !!!

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepy biuletyn.


Chcę się zapisać do newslettera
Chcę się wypisać z newslettera
FACEBOOK