LOGOWANIE
nie masz konta? Zarejestruj się
WYSZUKIWARKA
Zwroty i wymiany -

ZWROT

Na zwrot towaru klient ma 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania towaru.

 

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami.

 

Aby dokonać zwrotu zamówienia należy wypełnić "formularz zwrotu towaru", który jest dołączony wraz z dowodem zakupu.

 

Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał faktury.

 

W przypadku zagubienia formularza prosimy skorzystać z poniższego.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Zwrot płatności następuje po otrzymaniu towaru wraz z dokumentem zakupu, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.

 

Zwrotu płatności dokonujemy taką samą formą z jakiej skorzystał klient, chyba że strony ustalą inaczej.

 

Zwrot Produktu możliwy jest również osobiście. 

 

Adres zwrotu towaru:

Snow&Surf Sp.zo.o. Al. Niepodległości 119 02-585 Warszawa

 

Sklep nie przyjmuje zwrotu ani wymiany towaru "za pobraniem"

 

WYMIANA

Klient ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar bądź model. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
 
Klient powinien poinformować sklep o chęci wymiany towaru za pomocą emaila info@mybike.pl . W treści emaila powinien zaznaczyć na jaki produkt chce wymienić zakupiony towar. Pozwoli to pracownikom sklepu sprawdzić dostępność produktu oraz zarezerwowanie go. Klient powinien odesłać produkt dopiero po otrzymaniu informacji od naszego sklepu o możliwości wymiany bądź zwrotu.
 
W przypadku gdy nie posiadamy innego rozmiaru zakupionego produktu klient ma prawo do zwrotu towaru bądź wymiany na inny model w podanym rozmiarze.
 
W przypadku wymiany produktu na inny model może zaistnieć sytuacja wystąpienia różnicy w cenie:
•    produkt, na który klient chce wymienić już zakupiony towar, jest droższy. Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości różnicy w cenie wraz z dodatkowym kosztem przesyłki.
•    Produkt, na który klient chce wymienić już zakupiony towar, jest tańszy. Sklep zobowiązany jest do zwrotu sumy pieniędzy wynikającej z różnicy w cenie, pomniejszając ją o koszt przesyłki.


Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Zamknij

Blog

RELACJE Z ZAWODÓW

 

WYDAŻENIA ROWEROWE

 

NOWINKI SPRZĘTOWE

 

 

Przeczytaj !!!

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepy biuletyn.


Chcę się zapisać do newslettera
Chcę się wypisać z newslettera
FACEBOOK