LOGOWANIE
nie masz konta? Zarejestruj się
WYSZUKIWARKA
Reklamacje -

Mybike.pl oferuje produkty oryginalne cechujące się najwyższą jakością. W swojej ofercie posiadamy produkty fabrycznie nowe oraz wyłącznie renomowanych firm.

 
Mybike.pl zaopatrywany jest u autoryzowanych dystrybutorów bądź producentów.
Poprzez taką politykę firmy, produkty zakupione w sklepie internetowym www.mybike.pl posiadają gwarancję producenta. Pozwala to na serwisowanie bezpośrednio u producenta reklamowanego produktu. Gwarancja jaką są objęte oferowane przez nas produkty obowiązuje tylko na terenie Polski. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu jakim jest paragon lub faktura.
 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych opakowań przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie sprawdzenie przesyłki w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego.
 

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, powinien powiadomić o zaistniałym fakcie pracowników sklepu internetowego za pomocą emaila pod adres info@mybike.pl będą telefonicznie pod numerem telefonu 022 844 99 99
W zależności od wady jaką nosi zakupiony produkt klient zostanie poinformowany o krokach postępowania w danej sytuacji. Jeśli personel poprosi o zwrot zakupionego produktu, należy odesłać go pod adres sklepu:
Snow&Surf Sp. zo.o., Al. Niepodległości 119, 02-585 Warszawa, za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej (niezbędne w niektórych przypadkach)
Jeśli personel poprosi o zdjęcie uszkodzonego produktu, należy wysłać je pod adres email: info@mybike.pl
Wadę należy zgłosić w ciągu 5 dni od daty odebrania przesyłki. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

 
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych usługą „za pobraniem”.

 
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania paczki. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.


Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłane będą  do klienta na koszt sklepu.


Adres składania reklamacji to Al. Niepodległości 119, 02-585 Warszawa.

 

Pomocne będzie wcześniejsze poinformowanie sklepu o zaistniałej sytuacji e-mailem na adres info@mybike.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Regulaminem.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Zamknij

Blog

RELACJE Z ZAWODÓW

 

WYDAŻENIA ROWEROWE

 

NOWINKI SPRZĘTOWE

 

 

Przeczytaj !!!

Newsletter

Chcesz być na bieżąco informowany o nowościach w sklepie ? Podaj nam swój e-mail aby otrzymywać sklepy biuletyn.


Chcę się zapisać do newslettera
Chcę się wypisać z newslettera
FACEBOOK