
Wraz z nowym napędem Eagle T-Type firma SRAM wprowadziła nową grupę osprzętu do rowerów górskich, na tyle rewolucyjną, że wymusiła fundamentalną zmianę w branży rowerowej. Branża po cichu zaczęła ujednolicać interfejs między rowerem a komponentami, aby pozwolić na wykorzystanie nowego napędu z bezpośrednim mocowaniem SRAM Eagle T-Type.
Korzyści dla kolarzy górskich:
-
Najmocniejszy i najbardziej wytrzymały system.
-
Niezwykle płynna zmiana biegów pod obciążeniem.
-
Łatwa obsługa i konserwacja
Deliver The Dream.
Eagle Transmission to radykalna zmiana tego, co oznacza zmiana przełożeń w rowerze górskim. Zbudowany w oparciu o uniwersalną stałą samej osi koła, Eagle Transmission to radykalnie wytrzymały, w pełni zintegrowany i współzależny bezprzewodowy układ przeniesienia napędu, który dosłownie zmienia sposób, w jaki jeździmy.
Upraszcza, wzmacnia i wydłuża żywotność do nowych granic. Nie wykorzystuje wieszaka przerzutki ani śrub regulacyjnych i umożliwia bezbłędną zmianę przełożeń przy maksymalnej mocy. Witamy w spełnieniu marzeń.
Jakie są zalety nowej przekładni SRAM Eagle T-Type?
Branża postawiła na standardowe stosowanie interfejsu między rowerem a napędem, aby pozwolić na wykorzystanie nowego „pełnego mocowania” lub „interfejsu bez haka” używanego przez SRAM T-Type. SRAM nie jest już napędem, a raczej przekładnią.
Każdy rower z uniwersalnym hakiem przerzutki (UDH) jest kompatybilny z nową przerzutką tylną Eagle T-Type.
Trek Bikes posiada więcej rowerów kompatybilnych z T-Type niż jakakolwiek inna firma, a następujące modele są gotowe na ulepszenie:
- Slash | rok 2021, 2022, 2023
- Rail | rok 2020, 2021, 2022, 2023
- Fuel EX | rok 2020, 2021, 2022, 2023
- Fuel EXe | rok 2023
- Top Fuel | rok 2022, 2023
- Powerfly FS | rok 2021, 2022, 2023
- Supercaliber | rok 2022, 2023
- E-Caliber | rok 2021, 2022, 2023
- Procaliber | rok 2021, 2022, 2023
- Roscoe | rok 2022, 2023
Więcej informacji na stronie producenta Sram lub już niedługo na Trek Bikes!